Rukometni klub Partizan AdmiralBet iskoristiće priliku da i u najvažnijem meču na kraju kalendarske godine, derbiju sa novosadskom Vojvodinom, reafirmiše sećanje na neke od najslavnijih momenata iz klupske istorije. Beogradski crno-beli će utakmicu 12. kola Super lige Srbije, čiji ishod bi mogao da odluči i o prvom mestu na kraju regularnog dela prvenstva, odigrati u replici dresa prve šampionske generacije kluba iz sezone 1992/1993. Tada je u čuvenoj trećoj utakmici finala plej ofa savladana Crvena zvezda u hali „Pionir“ posle boljeg izvođenja sedmeraca. Sa popularnim „lavom“ na prsima i pod nazivom Partizan MAG, rukometaši sa Banjice započeli su prvu pravu šampionsku eru koja je trajala do 1995. godine. Tri šampionske krune u nizu, rezultat je koji nije pošao za rukom ni jednoj generaciji kluba do danas.
– Prošle su više od tri decenije od tih slavnih trenutaka, ali sećanja ne blede. Drago mi je da ljudi iz kluba to ne zaboravljaju i da žele da upoznaju neke nove generacije sa tim momentima koji su starijim ljubiteljima sporta ostali u neizbrisivom sećanju. Uvek je bilo lepo nositi dres Partizana, a tih teških godina za naš narod i državu najveća moguća čast i privilegija. Nadam se da će i ova generacija kluba krenuti našim putem. Mi ćemo biti na tribinama i podržavati ih. Neka se probudi šampionska energija – reči su kapitena generacije 1993, Branka Padežanina, čoveka koji je decenijama deo crno-bele porodice, trenutno u ulozi trenera drugog tima.
Nekadašnji pivotmen učestvovao je u snimaju spota sa aktuelnim prvotimcima, kojim je simbolično preneta „Neka se pamti“ poruka, slogan ovosezonske kampanje RK Partizan AdmiralBet. Kroz kombinaciju video spotova i organizaciju različitih događaja, cilj je povratak navijača na tribine SC „Voždovac“ na Banjici, a pozitivni efekti su sve vidljiviji. Niz od 11 pobeda u domaćem prvenstvu i plasman u osminu finala Evrokupa najbolji su poziv za ljubitelje rukometa i pristalice crno-belih. Pune tribine na utakmicama protiv Crvene zvezde i austrijskog Kremsa, veliko interesovanje za derbi sa Vojvodinom, ali i izuzetna podrška „Grobara“ na gostujućim terenima, govore da je „rukomet ponovo u modi“.
– Ideja je jasna. Postavili smo lestvicu visoko, ne krijemo šampionske ambicije i na ovaj simboličan način, igranjem u dresu koji podseća na slavne dane, želimo da pošaljemo poruku našim navijačima, ali i čitavoj sportskoj javnosti Srbije. Pobednički mentalitet je nešto što moramo gajiti svi, što se mora prenositi sa kolena na koleno. Svi smo mi Partizan, svi smo deo jedne velike porodice, i zato neka jedna generacija inspiriše drugu. Nadam se da će i ova sadašnja ostaviti velike stvari u amanet nekoj budućoj. Kampanja „Neka se pamti“ je naša želja da na tribine vratimo ljude koji su davno prestali da gledaju rukomet, a već sada vidimo da smo na dobrom putu. U svemu tome, trudimo se da ovu povećanu pažnju iskoristimo da pomognemo deci kojima je ta pomoć najpotrebnija. Sav prihod od karata iz utakmica sa Kremsom i Vojvodinom doniraćemo u humanitarne svrhe. Zahvalio bih se i svim našim sponzorima na razumevanju i podršci u realizaciji akcije sa retro garniturom dresova iz 1993. godine – jasan je predsednik RK Partizan AdmiralBet, Miljan Žugić.
RK Partizan AdmiralBet dočekuje šampionski sastav novosadske Vojvodine u subotu, sedmog decembra od 18 časova, u hali SC „Voždovac“ na Banjici. Cena karte je 300 dinara. Slobodan ulaz je obezbeđen za svu decu osnovnoškolskog uzrasta, kao i vlasnike članske karte kluba za sezonu 2024/2025. Sav prihod od prodaje ulaznica biće uplaćen na račun Vasilija Radovića, dečaka koji se leči od epilepsije i poremećaja razvoja mešovitog tipa.